Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
les scraperies de Princesse et Léa
Archives
les scraperies de Princesse et Léa
Derniers commentaires
les scraperies de Princesse et Léa
Catégories
5 février 2010

PETITES HISTOIRES

Nos histoires drôles :

"Carvin, petite ville du Pas de Calais... Un soir au dîner, la petite demande à son père : - Papa, pourquoi qu't'éto toudi tout rouch ? - Ben tu vô m'file, chéto l'été, et in mobylette tu prin des coups ed'soléle et t'pio elle devient toute rouch. La fillette opine du chef mais ne paraît pas totalement convaincue. - Mais pôpô, in hiver aussi t'es tout rouch... - Ben oui m'file, in hiver y faiso frô. Su'mobylette, le frô et ch'vitesse cha t'faiso in' pio toute rouch avec... Alors la mère, excédée, saisit la bouteille de 5 étoiles et la tend à sa fille. - Tiens, passe el'mobylette à tin pèèère !"

------

Un mec, à la tronche amochée, rencontre un copain à lui...
- Qu'o qui t'arrive à tyzote, te n'a eune gueule toute abimée !
- Ch'est m'femme qui m'avot mis eun coup d'gigot congelé dans m'gueule... Ch'étot hier, m'femme elle étot lô en minijupe, et elle s'pinche dans l'congélateur pour prinde quequecosse. Alors myzote ch'sais pô c'qui m'ô pris, j'onno pô pu résister et vlà ti pô que j'l'ô prise par derriere... Elle gueulot, elle gueulot comme une vaque, alors myzote j'continuô toudis eud plus belle. Et pis elle attrape eun gigot congelé et vlà ti pô que cteu folle dingue là, elle m'colle un coup sur m'gueule avec.
- Bah brun alors, elle aime pô l'sexe t'femme ?
- Si mais pô à Auchan...

des Cafougnettes :

Le petit Cafougnette discute avec un copain dans la cour de l'école. - T'as d'mindé quoi, ti, à ch'Père Noël ? - Mi, j'ai d'mindé un train électrique, et ti ? - Mi, j'ai d'mindé des tampax ! - Quo qu'ch'est qu'cha ? - J'n'in sais rien ! Mais avec, té peux faire du vélo, du bidet, de l'gym et pis nager à l'piscine !

------

Cafougnette rencontre un camarade. - Cha va, Cafougnette ? - Bof ! J'ai interré m'belle-mère el'semaine passée ! - Ah bon ! Quo qu'all' avot ? - Pas grand cosse ! Chinq caïelles, inne tape, inne gard'robe et pis gramint ed'fouffes !

------

Madame Cafougnette vient d'avoir son permis. Elle s'engage à contre-sens sur l'autoroute. - Mais i sont maboules ed'rouler si vite ! Et i n'savent pas rouler à droite, binde ed-niqu'doules ! Finalement, elle se fait intercepter par la police. - ej'm'in doutos qu'j'allos vous vir ! I m'faijottent tertous des appels ed'phares !

------

Cafougnette rencontre un camarade. - Alors Cafougnette, t'as trouvé d'l'ouvrache ? - Ouais, mais ch'est terripe ! Faut s'léver à quatre heures ! Faut déchinde à six chints mètes ! Faut ouvrer al caleur ! Faut supporter ch'porion qui est toudis sus tin dos ! T'as vingt minutes pour minger ! T'as pas l'drot ed't'arrêter ! Et quand qu't'armontes, t'es tellmint mate que té t'laiches querre comme inne mouque jusqu'à c'que ch'revel i sonne à tros heures du matin ! - Mais ch'est terripe ed'l'ouvrache parel ! Et té fais cha ed'pis quand ? - Ed'pis... d'main matin !

Publicité
Commentaires
Publicité
Publicité